what? Forum Index

what?

notte

PortalPortal  blogBlog  AlbumAlbum  UsergroupsUsergroups  MemberlistMemberlist  GBGuestbook  User PanelUser Panel  RegisterRegister 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  SearchSearch  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  StatisticsStatistics  LinksLinks  Log inLog in 
 CalendarCalendar  DownloadsDownloads  Comments to your karmaComments to your karma  ToplistToplist  Recent topicsRecent topics  Voting forumVoting forum

er en enda s?song (1997) - anv?nde
Users browsing this topic:0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None


 
Post new topic   Reply to topic    what? Forum Index -> Forum di prova
View previous topicEmail to a Friend.Users who have viewed this topicSave this topic as a txt filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
caicai2017

Appassionato
Appassionato


Iscritti

Gender: Gender:Male
Age: 35
Joined: 30 May 2019
Posts: 258
caicai2017 is offline 







italy
PostPosted: 29 Nov 2019 03:29:27    Post subject:  er en enda s?song (1997) - anv?nde
Description:
Reply with quote

2019 - G-
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
DRAGON, den Seoul-f?dda hiphopstj?rnan, hade inte alltid l?tt tillg?ng till sina favoritskor, Nike Air Force 1.
"?nda sedan jag st?tte p? hiphop som barn har AF1 haft en betydelse st?rre ?n bara skor," s?ger G-DRAGON. "Jag hade inte r?d med dem, s? jag skulle alltid passera Nike-butiken och bara beundra dem med mina ?gon och hj?rta. F?r
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
dem som ?lskade hiphop-kultur, var ?verdimensionerade kl?der, hattar och matchande f?rgade AF1s uniformen."
G-DRAGON har gjort framsteg som artist och blommat in
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
i ett v?rldsomsp?nnande fenomen och gjort Air Force 1 till en integrerad del av sin uniform. Nike Air Force 1 "Para-noise" ?terspeglar detta ?ppet med en unik ?vre tillverkning som har en svartm?lad overlay utformad f?r att l?ngsamt slitna bort ?ver tid f?r att avsl?ja ett personligt konstverk skapat av G-DRAGON.
Konstverket f?rmedlar en k?nsla
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
av optimism, inspirerad av s?ngarens l?tskrivares vision om en v?rld d?r ungdomen f?renas genom kreativitet och ett fritt idéutbyte. F?r G-DRAGON ?r konst ett viktigt uttryck f?r mig som driver kulturen fram?t
"Jag skapades av en kultur h?rr?rande fr?n m?nniskor fr?n det f?rflutna," s?ger han.
Ytterligare utsmyckningar inkluderar en
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
tusensk?na broderad p? tungan och avtagbara anpassade stift i de ?vre ?glorna.2019 - Upplysningens f?rgv?g i KYRIE 6-leksakerna med idén om perspektiv; h?l?
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
ggrafiken ?r mer synlig i vissa vinklar, medan de komplement?ra f?rgerna i gr?nt, r?tt, gult och bl?tt ?r inspirerade av kameraljusfilter, vilket ?ndrar utseendet p? bilder och filmer f?r att f?r?ndra uppfattningen.2019 - Barry Sanders gick bort fr?n National Football League efter 1998-s?songen, men k?nslan att han ?r en av de st?rsta att spela spelet
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
ringer s? sant nu som f?r mer ?n tv? decennier sedan.
F?r att fira 20 ?r sedan Hall of Famer och f?re detta Detroit Lions som k?rde tillbaka h?ngde upp sina tr?nare, f?red?mer f?retaget Sanders spelkarri?r p? den sko han vet b?st: Nike Air Zoom Turf Jet 97.
Sanders bar skon under sin professionella karri?r och det hj?lpte honom att st?rka
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
ett rykte som en av de b?sta backbackarna genom tiderna.
Med bara 2 053 enheter tillverkade - samma antal som de flesta varven Sanders rusade
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
under en enda s?song (1997) - anv?nder den begr?nsade upplagan Air Zoom Turf Jet 97 Detroit Lions lagf?rger, lagnamn och Sanders pensionerade nummer 20 p? mittfotsrem.
"Jag spelade fotboll i gymnasiet i fyra ?r, h?gskolefotboll i tre ?r och professionell fotboll i 10 ?r, men ?nd? har jag varit talesman f?r Nike i 30," s?ger Sanders. "Det ?r en s? enorm ?ra att
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
de tar tillbaka den h?r skon f?r min ?ra, och jag kan inte tacka Nike tillr?ckligt f?r mina fans ?verallt. ”
Framf?r Detroit Lions 'Thanksgiving-hemmamatch mot Chicago Bears, kommer Sanders att fungera som Lions hedersspel f?r kapacitet - ta f?ltet igen i ett par skor som od?dligg?r hans framg?ng.
Barry Sanders 'Nike Air Zoom Turf Jet 97 tappar f?rst i Lions Team Shop den 27 november (250 par) och sedan p? nike.com den 28 november klockan 09:30 PT, i linje med lagets
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
Thanksgiving-spel kickoff.
Back to top
View user's profile Send private message
Adv



PostPosted: 29 Nov 2019 03:29:27    Post subject: Adv





Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    what? Forum Index -> Forum di prova All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum





what? topic RSS feed 
Powered by MasterTopForum.com with phpBB © 2003 - 2008