what? Forum Index

what?

notte

PortalPortal  blogBlog  AlbumAlbum  UsergroupsUsergroups  MemberlistMemberlist  GBGuestbook  User PanelUser Panel  RegisterRegister 
 FlashChatFlashChat  FAQFAQ  SearchSearch  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  StatisticsStatistics  LinksLinks  Log inLog in 
 CalendarCalendar  DownloadsDownloads  Comments to your karmaComments to your karma  ToplistToplist  Recent topicsRecent topics  Voting forumVoting forum

an en inre grafik av tv? h?nder firar ev
Users browsing this topic:0 Registered, 0 Hidden and 0 Guests
Registered Users: None

Post new topic   Reply to topic    what? Forum Index -> Forum di prova
View previous topicEmail to a Friend.Users who have viewed this topicSave this topic as a txt filePrintable versionLog in to check your private messagesView next topic
Author Message
caicai2017

Appassionato
Appassionato

Iscritti

caicai2017 is offline 

italy
PostPosted: 03 Dec 2019 06:15:00    Post subject:  an en inre grafik av tv? h?nder firar ev
Description:
Reply with quote

Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r den senaste Los Angeles-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Anst?ller Halsey's signaturstil, som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter,
Only registered users can see links on this board!
Get registred or enter the forums!
utbytbara remmar och inskriven med k?rleksord.
Skon remixar Triple Black High till en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska affischer som ?r gipsade runt staden, ?r Halsey's samling en visuell och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har sett ?ver
staden i
?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska ristningar som g?r att samh?llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
”Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan,” s?ger Halsey. ”K?rlek
betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. ”
AF1 - ALL FOR 1 - LA sl?pper den 7 december p? nike.com, SNKRS och hos utvalda ?terf?rs?ljare i Los Angeles.2019 - Drew Hendersons barbershop, No Cuts No Glory, ?r representativ f?r Chicagos de facto m?tesplatser.
Inom barbershop
diskuteras sport, politik och mer. F?rberedelserna f?r firandet g?rs. Och det viktigaste ?r att obligationer smides ?ver hela samh?llet.
Henderson och hans butik ?r ocks? inspiration f?r den senaste Chicago-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - CHICAGO. Skon inneh?ller en serie grafiska och materiella element som firar barberaren, fr?n en speciellt skapad tungetikett som ?verg?r Chicagos skyline till
silhuetten av en kam, till
aglets baserade p? traditionella barberst?nger (men med en extra Chicago-flagg twist). P? h?len p?minner en ponyh?rflik p? de dagliga h?rklippningarna i butiken, medan en inre grafik av tv? h?nder firar enhet.
"" Det betyder s? mycket f?r mig att vara engagerad i tillverkningen av en sko som representerar n?gra av de viktigaste sakerna i mitt liv: Chicago, barbershop och samh?llet. Det ?r en ?ra att lysa
en str?lkastare mot staden, industrin och gemenskap som gjorde mig till den jag ?r och motiverar mig varje dag. Jag delar detta med dem alla, s?ger Henderson.
Kreativa tweaks till AF1-designen har ocks? gjorts specifikt f?r anv?ndning i barberbutik:
Rullade kanter g?r det l?ttare f?r h?ret att tas bort (det finns inga synliga s?mmar att fastna p?)
Vax sn?ren s?kerst?ller att det fallna h?ret inte fastnar
En
specialdesignad isgummisula
har ett svart / vitt diamantm?nster i ett ode till klassiskt barbershopgolv
Back to top
View user's profile Send private message
Adv

PostPosted: 03 Dec 2019 06:15:00    Post subject: Adv

Back to top
Post new topic   Reply to topic    what? Forum Index -> Forum di prova All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

what? topic RSS feed